Ondersteuning ter plaatse

Op uw verzoek en voor gecompliceerdere softwareproblemen, die niet door onze helpdesk kunnen worden verholpen, bieden wij u ondersteuning ter plaatse. De CADTEAM consultants zijn gaarne bereid uw medewerkers op de werkvloer te helpen en te ondersteunen bij (de eerste) vragen, die zich voordoen bij of na het in gebruik nemen van de software. Ook kunnen onze professionals waar nodig helpen werkmethodieken aan te passen aan de nieuwe mogelijkheden die de software u nu biedt.

Naast het begeleiden van uw medewerkers en het beantwoorden van vragen, kunnen onze professionals tevens in de uren dat er geen vragen zijn meehelpen met engineeren. Zo kunt u onze professionals inzetten voor bijvoorbeeld:

  • het uitwerken van standaarden en werkmethoden;
  • opzetten van productconfigurators;
  • inrichten en “finetunen” van de werkomgeving en het bepalen van werkmethoden ten behoeve van de nieuwe softwareoplossing.

Onze professionals kunnen u zo sneller op weg helpen met de nieuwe software en uw medewerkers beter vertrouwd maken met de nieuwe mogelijkheden en werkmethoden. Mocht u meer willen weten over de mogelijkheden van ondersteuning te plaatse, neem dan nu contact met ons op.