Missie, filosofie en ambitie

Het is onze missie de kwaliteit en productiviteit van uw engineeringsafdeling en - proces te verhogen door toepassing van de juiste software, hardware en benutting van het menselijke kapitaal binnen uw organisatie. Wij voorzien uw medewerkers daarvoor van de juiste middelen, kennis en kunde om het hoogst mogelijke rendement te behalen en de mogelijkheden van uw (nieuwe) software ten volle te kunnen benutten.

Bij CADTEAM staat de klant centraal: “de klant is koning” en het is onze overtuiging dat uw en onze medewerkers het verschil kunnen maken. Kennis is in onze ogen in deze tijd en in onze branche - zelfs des te meer - de sleutel tot succes.

Dienstverlening en dienstbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. Het is onze ambitie om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn pas tevreden als u dat bent. Wij streven er naar een deskundige en betrouwbare partner voor u te zijn, nu en - wat ons betreft - ook in de toekomst.

CADTEAM biedt u consultancy, support en neemt u ook daadwerkelijk werk uit handen met ons diensten – en productenpakket bestaande uit:

  • het inventariseren van engineeringsomgevingen en het implementeren van softwareoplossingen;
  • diverse softwareoplossingen, zoals AutoCAD, AutoCAD P&ID, AutoCAD Plant 3D, AutoCAD Electrical, NavisWorks, Revit, Inventor en Autodesk Vault . Wij ondersteunen u bij het maken van een juiste keuze uit deze en alle overige mogelijkheden;
  • ontsluiting van engineeringsdata ten behoeve van andere afdelingen en gebruikers;
  • het testen van nieuwe softwareoplossingen;
  • het opleiden, inclusief het begeleiden, van uw medewerkers m.b.t. het gebruik van diverse softwareoplossingen, databases en meerdere Microsoft Office modules;
  • conversie van engineeringsdata;
  • projectbegeleiding;
  • engineeringswerkzaamheden, bijvoorbeeld het uitwerken van standaarden en werkmethoden, het opzetten van productconfigurators, het inrichten en finetunen van de werkomgeving en het bepalen van de werkmethode ten behoeve van de nieuwe software;
  • helpdeskondersteuning, telefonisch en per e-mail;
  • ondersteuning ter plaatse;
  • ondersteuning bij het aanschaffen van nieuwe hardware.

Voor een uitvoerige omschrijvingen van al onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar de betreffende pagina(‘s).